Op 20/10 hadden we onze twee halloweenwandeling. Onze gewoonlijke tussenuitjes wandeling werd een beetje aangepast aan het thema. We vertrokken wat later zodat het donker werd tegen we terug kwamen, de anders voorbeeldige kindjes en ouders veranderden in kleine en minder kleine heksen, monstertjes en fabeldieren. Laat ons zeggen dat ik het een geweldig gezellige editie vond. Geniet zeker van de foto’s die hieronder staan.
Halloweenwandeling 2018













