Bij MR Trainings proberen we graag af en toe eens iets nieuw uit. Daarom organiseerden we dit jaar eens een dagkamp dat afgesloten werd met de gekende Halloweenwandeling.

Onze dag zag er ongeveer als volgt uit. Na een lekker ontbijtje in de stroklas gingen we eerst aan de slag met kennismakings- en teambuildingsoefeningen.

Na deze oefeningen trokken we het bos in. Daar verzamelden we materiaal om elfendeurtjes te kunnen knutselen.

Eens we terug waren zijn we begonnen met het knutselen van spookjes, spinnetjes, een griezellaken en natuurlijk de elfendeurtjes.

Middag = etenstijd!

Na de middag gingen we met de pony’s aan de slag in het griezelparcours in de piste. Dit moesten we zo snel en zo netjes mogelijk afleggen met de hele groep. Echte teambuilding dus!
Dit oefenden we eerst in zonder onze pony.

En daarna met de pony’s!

Toen was het tijd om ons te verkleden en te schminken voor de tocht.

En als afsluiter van de dag natuurlijk de Halloweenwandeling!
Hieronder kan je nog eens alle foto’s en wat extra terug vinden in een gallerij!

































